Cumu riduce u costu di trasportu

A causa di u COVID -19, a catena di fornitura glubale hè assolutamente anormale, durante questi tempi difficili speciali, per via di a marmellata di a nave in u portu, u ritardu hè sempre più seriu, ciò chì hè peghju, u costu di trasportu hè super altu. , quasi 8-9 volte cà prima.In ogni casu, avemu sempre à andà avanti è a consegna di a carica per mare, ancu s'è cù un costu di spedizione assai altu, ma u più ciò chì pudemu fà hè di cuntrullà u spaziu di a carica.

Cumu salvà u spaziu per a nostra produzzione di carta?nurmalmente, a scatula pigliarà un spaziu enormu, cusì u costu di consegna per ogni scatula unità hè assai altu.quantu à cuntrullà u spaziu di consegna, hè sempre più impurtante

  1. Cambia u disignu.Ùn avemu micca cunsideratu di cambià / migliurà l'istruzzioni, chì ponu esse piegate per l'imballu, cusì pudemu imballà più scatuli in un cartone.In fatti, ci sò assai cuncepimentu di scatula plegabile chì ponu riduce u spaziu di imballaggio.
  2. Cambia u materiale.per qualchi corrugated E-flute box / Box cù zip lock, hè dinù assai solidu è convenient.the stampa hè dinù pò esse assai vivaci è perfetta, sicuru, a so funzione hè quasi u listessu.Se u cliente hè assai sensibile per u prezzu, forsi pudemu cumminà una nova casella di materiale per a so scelta.
  3. Cambia i metudi di imballaggio.Per una scatula enormi.cum'è a scatula di visualizazione, pudemu imballà direttamente nantu à i pallets è imballà fermamente, sopra à 1,8 metri d'altitudine, pò esse caricate una carica ligera, ma u più impurtante hè a consegna FCL, micca per a spedizione LCL.
  4. Unisce a carica di u fornitore esattamente precisa, per esempiu, pudemu cumminà diversi fornitori di regione è cumminà elli in basa di "cargo pesante + carica ligera", allora pudemu sfruttà pienamente u spaziu di u containeru.

In ogni casu, a catena di i fornitori hà bisognu di migliurà megliu è megliu, per chì i culleghji ponu esse cuntrullati chì ponu passà un pocu di più valore per i nostri clienti.


Tempu di Post: 26-May-2022