Dettagli di persunalizà una scatula di rigalu

A quali dettagli deve esse attentu quandu persunalizà una scatula di rigalu

I scatuli di rigalu sò oghji cunsiderati cum'è un materiale di imballaggio impurtante per l'imballaggio di i rigali, allora chì dettagli avete bisognu di attentu à a persunalizazione di scatuli di rigalu?Fighjemu un ochju à elli inseme.

1. Fabricazione di piastra.I scatuli di rigalu d'oghje anu una bella apparenza, cusì e versioni prudutte sò ancu diverse in culore.In generale, ci sò quattru culori basi è parechji culori spot in un stile di scatula di rigalu, cum'è l'oru è l'argentu.

2. Selezzione di carta: scatuli di rigalu ordinariu sò fatti di carta di ramu doppia è matte, cù un pesu normale di 128G, 105G è 157G.Pochi scatuli di rigalu anu un pesu d'imballaggio di più di 200G, perchè a carta d'imballaggio hè troppu grossa è a scatula di rigalu hè faciule per blister, è l'apparenza hè ancu assai rigida.Ancu s'ellu sceglite un carta doppiu grisgiu adattatu basatu nantu à i bisogni di u cliente, hè comunmente cunnisciutu com'è carta di cartone grisu o cartulina grisa.

3. Stampa: A scatula di rigalu hè stampata solu cù carta di imballaggio, è a carta di muntatura pò ancu esse stampata, a maiò parte di i quali sò solu tinti.Perchè i scatuli di rigalu sò scatuli di imballaggi esterni, necessitanu un altu livellu di tecnulugia di stampa, è i difetti estetichi cum'è e differenze di culore, spots d'inchiostro, è cattivu stampatu deve esse evitati.

4. Apparizione: A carta di imballaggio per scatuli di rigalu di solitu deve avè un aspettu, è i più cumuni includenu cola luminosa, cola matte, UV, vernice è oliu matte.

"A biera è a biera sò i primi passi in a misurazione di a tecnulugia di stampa.Per assicurà a cerveza precisa, hè necessariu di fà u muffa di u cuteddu precisu.Se a cerveza hè precisa, a biera hè preghjudiziu, è a cerveza hè processata, queste affettanu a trasfurmazioni sussegwente ".

6. Muntamentu: Di solitu, a materia stampata hè muntata prima è dopu muntata, ma i scatuli di rigalu sò muntati prima è dopu muntati.Prima, anu a paura di utilizà carta d'imballaggio fiurali.Siconda, i boxes di rigalu sò exquisite in u so stile cullettivu.A carta di muntatura di scatula di rigalu deve esse fatta a manu, chì pò ottene una certa bellezza.

7. Ancu s'è avete bisognu di punch holes, sguassate a cola fora di l'esternu, è poi imballate è spedite.

Eccu tutte l'infurmazioni nantu à i scatuli di rigalu.Se vulete sapè di più, pudete ancu visità u nostru situ web.


Tempu di post: 23-mar-2023